طراحی سایت شخصی

کار کردن با شرکت‌های متعدد و بزرگ گويای کيفيت و رضايت مشتريان از آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ بوده و لطفی که مشتریانمان درباره دیجی دینگ داشته‌اند همواره ما را به سمت گسترش خدمات و بالا بردن سطح کيفی کار سوق داده است تا بتوانيم هر چه بيشتر رضايتشان را جلب نمائيم.

سئوکار کلاه سفید کسی است که از تکنیک‌ها و روش‌های مورد اعتماد موتور جستجو استفاده می‌کند. با اینکه گوگل نزدیک به آژانس دیجیتال مارکتینگ ۲۰۰ فاکتور برای رتبه‌بندی‌ها سایت‌ها دارد، اما در انتشار اخبار و تکنیک‌های خود بسیار محتاطانه عمل می‌کند. کسی در دنیای بیرون نمی‌تواند ادعا کند که زیر و بم رتبه‌بندی گوگل را می‌داند. اصلا اینطور نیست و به همین خاطر چیزی به اسم سئو تضمینی وجود ندارد.

در واقع گوگل یک سری اطلاعات کلی برای وب‌مسترها قرار داده تا سایت خودشان را بهینه کنند. بقیه روش‌ها حاصل تجربه و آزمون و خطا فعالان این حوزه است. در همین گزارش‌هایی که گوگل منتشر می‌کند بعضی از تکنیک‌ها در سئو سایت به شدت نفع شده‌اند. مثل لینک‌سازی اسپم و تولید محتوای بی‌کیفیت و تکراری. گاهی هم مدیران سایت را تشویق به انجام کارهایی می‌کند. مثلا تولید محتوای تازه (Fresh Content) و باکیفیت. لینک‌گیری به صورت طبیعی و پرهیز از لینک سازی. بهینه‌سازی سایت برای موبایل و غیره.

گوگل برای رتبه‌بندی سایتها از الگوریتم‌های مختلفی استفاده می‌کند. الگوریتم‌ها و تکنولوژی‌هایی که بسیار مناسب عمل می‌کنند. همین الان یک عبارت در گوگل سرچ کنید. مثلا سرچ کنید “سئو سایت” ببینید در چند ثانیه، چند صفحه برایتان پیدا کرد؟ به این فکر کرده‌اید که نتایج بر چه اساسی چیده می‌شوند؟ چرا یک سایت رتبه بهتری در نتایج جستجو (SERP) دارد؟

گوگل تقریبا ۲۰۰ فاکتور برای رتبه‌بندی سایتها دارد. برخی از این فاکتورها ثابت شده هستند. تعدادی هم حدس و احتمال متخصصین. این را فراموش نکنید که برای رتبه بالا در گوگل فقط روی یک موضوع تمرکز نکنید. یعنی این درست نیست که فقط بک لینک بگیریم اما تولید محتوای درستی نداشته باشیم. رتبه‌بندی دیجیتال مارکتینگ سایتها از ترکیب این ۲۰۰ پارامتر ایجاد شده و رعایت هر کدام در موفقیت سایت ضروری است. من فاکتورهای گوگل را به چند دسته تقسیم می‌کنم.

همچنین در بخش وبلاگ مطالب مفید و جدیدی از برترین دیجیتال مارکتینگ منابع و سایت‌های معتبر جهان در حوزه بازاریابی دیجیتال تهیه کرده‌ایم که با مطالعه این مقالات و مطالب می‌توانید با تازه‌های حوزه دیجیتال مارکتینگ و تکنولوژی های روز دنیا آشنا شوید.

جامعه کلاه سفید با اینکه ممکن است دیر نتیجه تلاش خودشان را ببیند اما خیالشان راحت است که هیچوقت مورد تنبیه گوگل قرار نمی‌گیرند. آن‌ها با قوانین گوگل خودشان را سئو آپدیت می‌کنند و هیچ کاری برخلاف دستورالعمل‌ها انجام نمی‌دهند.

این روش مطمئن‌ترین و پایدارترین نتایج را به دنبال دارد و برای کسب‌کارهای ریشه‌دار و ماندگار مناسب است. با اینکه صبر و تحمل زیادی می‌خواهد اما اگر اصولی انجام شود حتما نتیجه خواهد داد.

همانطور که از این اسم باید حدس زده باشید. سئو کلاه سفید یعنی با قوانین و مقررات موتور جستجو خوب باشید و قانون‌شکنی نکنید. تمرکز اصلی شما مخاطب باشد نه موتور جستجو. یعنی تمام استانداردهای موتور جستجو مثل گوگل را رعایت کنید و هیچ رفتار مشکوک و غیرقابل قبول نداشته باشید. یعنی کاملا طبیعی بر روی سایت خود متمرکز شده و سعی کنید بهترین چیزهایی را که می‌توانید در سایت خلق کنید که این موضوع نقطه مقابل سئو کلاه سیاه است.

سئوکار کلاه سفید کیست؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *